Sider

mandag den 16. april 2012

Mystic River...

... er på pindene...


Jeg synes garnet har en skøn farve, og det føles ganske godt i mine hænder; dog blev jeg noget bekymret, da jeg læste Birthe's indlæg om Drops Cotton Light.
Jeg har heldigvis ikke de store problemer med at strikke af garnet; det går rimelig hurtigt fremad og jeg har slet ikke de samme problemer som jeg havde med Muskat-garnet, som drev mig til vanvid...
Jeg har strikket en hel del i bomuld og hør, så jeg er muligvis bare blevet vant til at strikke i det "døde" garn. Derimod har jeg haft problemer med nogle slags uldgarn og andet er bare super dejligt; sådan er vi jo heldigvis så forskellige...


2 kommentarer:

Birthe sagde ...

Skøn farve du har valgt , godt du ikke har den samme oplevelse af garnet . Jeg derimod syntes at cotton light er meget værre end Muskat . Men som du siger er vi heldigvis forskellige .
God strikke lyst for blusen er nemlig rigtig sød :-)

Britta sagde ...

Tak, Birthe... Det kører derudaf... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails