Sider

tirsdag den 24. april 2012

Amalie's kjole...

... er færdig...


Jeg vil kun vise lidt af den, da der også skal være lidt overraskelser til den dag den skal bruges...


Det har været et stort arbejde at sy den, da der selvfølgelig har været noget der sku' drille.


Jeg har aldrig rigtig været go' til det der med skråbånd, men det lykkedes ret godt denne gang, selvom der var et enkelt, der måtte pilles op og syes på igen inden jeg var tilfreds.


Den inderste del af kjolen har 11 år på bagen; det er den ene del af Anne's konfirmationskjole. Det yderste lag er tyl med roser fra Stof & Stil. Begge dele er ret praktisk at arbejde med idet ingen af delene trævler; så ingen problemer med løse tråde overalt... ;) Mønstret har jeg selv kreeret; det er en blanding af en model fra mit eget klædeskab, Amalie's egne idéer og valget af materialer. Vi er ganske godt tilfreds med resultatet, så det tør vi vist godt springe ud i en anden gang... ;-)

Der kommer flere billeder efter den 4. maj... ;o)

3 kommentarer:

Trillemor sagde ...

Hvor ser det spændende ud, godt der ikke er så længe til d. 4. maj. Håber I får en super dejlig dag:-)

Håndarbejde skal der til sagde ...

Ihhh er sikker på at hun bliver super fin...... Og så er jeg ikke engang i nærheden af en pc, d. 4-5... Må pænt vente til jeg kommer hjem fra W.C :-D

Hyggehygge
Marianne

Lydert sagde ...

Det ser da rigtig godt ud, hun skal nok blive flot

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails